Rotterdami maratoni eelnädal

Niisiis, niisiis. Pühapäeval on Rotterdami maraton. 

Kuna ma mögasin oma lennupileti ostu maha, siis sain piletid reede varahommikuks. Täpsemalt siis 6:40 ning ümberistumisega Frankfurdis.





Muidu oleks KLM mind otse Amsterdami lennutanud. A no ei ole hullu ju.

Reede ja laupäev jäävad seega kohaliku eluga tutvumiseks ning asjade ajamiseks. Marotoni Expo, numbri väljavõtmine jne jne.

Kuna meil on hotell ainult paarisaja meetri kaugusel stardist, siis on kohapeal enne starti navigeerimine lihtne. 

Kui ma ütlen meil, siis ma mõtlen ennast ja Hannot. Kindel. Hanno perekonna nimi siis!

Üks asi on veel kindel. Ma stardin 1. lainest, D sektorist. Stardinumbri peal on mingi müstiline 21173!? Ega see ometi mu stardinumber ei ole??? Ilmselt siiski vist ikkagi on. 

Teine asi on ka kindel. Ma jooksen enesetunde järgi. Ok ok, ma olen trenni teinud siin sellise 3:15:00 eesmärgi nimel. Eks proovime kuidas läheb.

Lisaks kavatsen joosta Salomoni jooksukotiga. Seda ennekõike selle pärast, et peamine valmistumine käib Laulasmaa Ultrat silmaspidades. Seega geelid ja jook kotti ning rajale!

Reede peale plaanisin ka väikese jooksu. Teen väikese tiiru Rotterdami linna peal. Ma loodan, et ma seal ära ei eksi.